שלום, אנחנו שוכרות דירה כבר שנתיים, ולאחרונה ביקשנו מבעלת הבית לחדש את החוזה. בחוזה החדש ששלחה לאישורנו מופיע סעיף חדש להלן: "המשכירים ישאו בתשלום מס רכוש וכל תשלום חובה אחר אשר יחול על בעלים ." לא ברור לנו מה בדיוק אומר הסעיף הנ"ל, מהו מס רכוש? והאם אנחנו צריכות לשלם אותו? לעזרתך אודה, לירון
מס רכוש הוא מס שבוטל עוד בשנת 1981.
מכל מקום בעלת הבית ההוגנת שלכם ציינה שהמיסים הנ"ל יחולו עליה ולא עליכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קארין שלום רב השאלה שלך קצת טריקית - שכן לא ברור אם יש רווח (שבח) בעסקה או שלא. עוד אני מבין מנתוני השאלה שלא רכשת/מכרת דירה זמן רב, לכן אולי את חושבת על הפטור "הישן" של פטור מדי 4 שנים (יכול לה...
המשך תשובה