אני מתגורר בדירת מגורים שלי.. בנוסף יש לי מספר דירות אותם אני משכיר בבינין שיעבור תמא 38.2 כיום אני משלם 10 אחוז למס הכנסה בעת ההריסה כיצד יש להצהיר על התקבול שאקבל מהיזם . הרי אין דירות. האם יש פטור כלשהוא תודה
זו שאלה לרשות המיסים למי שמטפל בתיק שלך במס הכנסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ינאי שלום רב. בעיקרון אתה צריך לבצע חישוב של 2 שומות. שומה אחת עם יום רכישה ושווי רכישה של מחצית הדירה שהתקבלה בירושה מהאבא, ומחצית הדירה עם יום ושווי רכישה של הרכישה מהאח. מדובר בחישוב שחייב לק...
המשך תשובה