אני מתגורר בדירת מגורים שלי.. בנוסף יש לי מספר דירות אותם אני משכיר בבינין שיעבור תמא 38.2 כיום אני משלם 10 אחוז למס הכנסה בעת ההריסה כיצד יש להצהיר על התקבול שאקבל מהיזם . הרי אין דירות. האם יש פטור כלשהוא תודה
זו שאלה לרשות המיסים למי שמטפל בתיק שלך במס הכנסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אברהם שלום רב מדי סוף שנה רשות המיסים חוככת בידיה וחושבת על גזירות שנועדו להכניס כסף למדינה. השנה עלה למוקד מס רכוש. המס אמור להיו מחושב לפי שווי הוגן. אם הקרקע חקלאית - התשלום הוא נמוך מאוד. ...
המשך תשובה