כל הכבוד על הפורום המקצועי ! שאלה טכנית: קיבלתי שובר לתשלום מס שבח בסך 103000 ש"ח שומה עצמית. רשום עליו שניתן לשלם רק בבנק הדואר אבל אני זוכר שפעם שילמתי מס שבח על מגרש אחר בבנק הרגיל שלי, האם אפשרי ? שאלה קשורה, אם אשלם את מס השובר לפני שהקונה ישלם את מקדמת מס השבח, האם התשלום שלי של השומה העצמית יפחית לו את המקדמה ? (אחרת זה כפל תשלום מס שבח לא ?)
מבחינת התשלום - ניתן לשלם גם בבנק. לגבי ענייני המקדמה - כדאי מאוד להיות מתואם ולברר מול עוה"ד שמייצג אותך ושבקיא בפרטים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום רב במקרה של השכרה ושכירות - יש פטור עד 7,000 ש"ח ומעל חל מס בגין דמי השכירות. המס שאמור לחול הוא שולי ולא גבוה. בנוגע להעברת חלק מדירה במתנה, יש לבחון את מהות ההעברה והאם רצוי וניתן להע...
המשך תשובה