הייתי רוצה להבין אם ישנה אפשרות לנצל את מס הרכישה בסך 0.5 שמגיע לנכה צה"ל פעמים בחיים על דירה שנייה.
שלום רב,
ככל שקיימת לך נכות שמזכה בהנחת מס רכישה אזי ניתן לנצלה פעמיים בחיים על כל דירה בין אם חדשה ,יד שניה או בבניה עצמית אך בתנאי שמדובר בדירה בה תתגורר בפועל ולא בדירה שתשמש להשקעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריה שלום רב. בעיקרון מדרגות המס הן מדרגות מס מיגיעה אישית שמתחילות ב-31%, ובגיל מסוים יורדות ל-10%. יש לבחון זאת באמצעות איש מקצוע - מוזמן לפנות למשרדנו ונסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה