שלום רב! אודה על תשובה לשאלות טכניות הבאות: 1. להיכן, לאיזה מזכירות מגישים את כתב הערר. 2. מה סכום האגרה עבור הגשת הערר? (השאלה נובעת מההבדל בין האמור בתקנת אגרות לבין האמור בתקנות סדר דין בערר.) תודה!
https://www.gov.il/he/departments/guides/appeal_committees_district_courts?chapterIndex=1
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
053-6246553
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל היקר שלום רב. השנה שאותה ציינת היא לא מקרית - בשנה זו עשוי לחול מס היסטורי / מס שבח - בהתאם למועד הרכישה. באחד מהמקרים תשלם הרבה, ובשני מעט מאוד! מומלץ לפנות למשרדנו לייעוץ פרטני ונשמח ...
המשך תשובה