שלום, התחתנו לפני כמה חודשים, לבעלי דירה מלפני הנישואין, הדירה שייכת רק לו . לא ערכנו הסכם ממון כיוון שזה ברור שהיא שלו כי נקנתה לפני שהכרנו. כרגע אנחנו רוצים לקנות דירה חדשה, האם אני צריכה לשלם מס רכישה מלא אפילו שאין לי חלק בדירה שלו? , האם יש דרכים להפחית את מס הרכישה? האם עריכת הסכם ממון כרגע יכולה לעזור? או רישום שהדירה החדשה 75% שלי ו 25 % של בעלי? אודה לעזרתכם
את ובעלך הפכתם לתא משפחתי אחד מכח הנישואין ולכן רכישת הדירה החדשה תחויב במס אם לא ימכור בעלך את הדירה הקיימת בתוך 24 חדש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גבריאל שלום רב. פטור ממס על שכירות דירה ניתן למשתתפים שמשכירים דירה ומשכירים את הדירה כקבוצה ראשית, כלומר כאחד מכולם. כלומר, אם כל אחד מכם משכיר את הדירה בנפרד, כל אחד יחולל על ידי זה חלק מהפטור ...
המשך תשובה