שלום, ברשותי דירה הרשומה כמחסן בטאבו, אך מזה שנים רבות משמשת למגורים. כעת ברצוני למכור את הדירה, האם אוכל לקבל פטור ממס שבח במכירה חרף העובדה כי הדירה רשומה כמחסן? בנוסף בארנונה מסווגת הדירה כמחצית מגורים והמחצית השניה כמסחר. האם הדבר משנה? תודה.
תנסה לבצע תיקון צו בית משותף ע"י שינוי הרישום לדירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנימין שלום. בעולם המשפט אין כמעט את המונח "תמיד" או "בדרך כלל". במקרה המתואם, אם קיבלת דירה ממישהו שאינו נחשב לקרוב, יחול מס שבח במכירה, אלא אם קיים פטור אישי (49ב2). המס ישולם כאשר נכנסים בנעל...
המשך תשובה