לאבי יש שטח של כ-700 מטר שבחלק הקידמי שלו בנוי הבית שלו והוא מעוניין להעביר לי במתנה את החצי האחורי שהוא ריק .למיטב ידיעתי בהעברה בין קרובים ללא תמורה יש פטור מהיטל השבחה. מה קורה כאשר אני מגיש אחר כך תוכניות לבנייה בחצי השטח שהועבר אליי האם אני צריך לשלם היטל השבחה? או שההעברה ללא תמורה פוטרת גם אותי מהיטל השבחה
הפטור הוא ממס שבח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרה מגדלביץ שלום ניתן לבצע את התהליך אבל יש לבחון מספר היבטים שיכולים לסייע בהיבטי המס השונים בצורה משמעותית, ולחסוך מאות אלפי שקלים. מוזמנים ליצור עם משרדנו קשר ונשמח לסייע! בברכה, אושר אלק...
המשך תשובה