שלום רב, במסגרת עבודתי אני והצוות שלי אמורים לתת מענה למאות לוקחות קבועים. המעסיק מצפה לזמינות גם אחרי שעות העבודה (ללא תשלום כלשהו, זה אמור להיות מובן מאליו, חלק מהנאמנות לארגון). בנוסף המעסיק רוצה שניתן את מספר הטלפון האישיים שלנו ללקוחות (זו בעיה מבחינתנו כי זה לא מאפשר שום הפרדה בין עבודה לשעות פנאי). לחילופין, למעסיק יש הסדר במסגרתו ניתן לרכוש מספר ומכשיר במחיר מסובסד, מבחינתו שנרכוש, ונשלם כמובן ויהיו לנו שני מספרים. אנחנו מוכנות לפתרון הזה אם המספר והמכשיר יהיו על חשבון המעסיק. באופן ספציפי, המעסיק רוצה שנתקשר ללוקחות בשיחות ווצאפ' בהן לא ניתן להסתיר את המספר. יש ללוקחות דרך ליצור אתנו קשר במגוון ערוצים, מייל, טלפון משרד, טלגרם (שם המספר חסוי), אבל דורשים דווקא ווצאפ'. הדברים הללו לא הופיעו בחוזה העסקה. האם צודק המעסיק ומותר לו לדרוש את הדברים הללו?
אם הוא נושא בעלויות - כן, מותר לו לדרוש (הכוונה לטלפון ומספר נפרדים), כפי שמותר לו לדרוש שתהיה לך תיבת אי מייל של העבודה.
לא לגיטימי לגלגל עליכן את העלויות, לא לגיטימי לחייב אתכן להשתמש במשאבים אישיים או לשלם עליהם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אני לא כל כך מבינה מה זה אומר; כמה שעות היית אמורה וכמה זמן לפני סוף משמרת שלחו אותך הביתה, האם בעקבות כך בוטלו משמרות או לא. בכל מקרה: שיבוץ למשמרת הינו התחייבות להעסקה, וביטולה תוך כדי המשמרת אינו ...
המשך תשובה