שלום, לפני כשבועיים עברנו לדירה חדשה. ביום המעבר ראינו בלוח המודעות ועד הבית שלט המסכם התקדמות תהליך אישורי שיפוץ כללי שמתכננים דיירי הבניין בגין סדקים ונזילות בחזיתות הבניין ונראה כי העניין נמצא בתהליך מאוד מתקדם הגיעו לשלב בחירת קבלן וכדמ. היינו בשוק שכן במעמד סגירת החוזה נשאלו המוכרים האם יש בעיה בבניין האם מתוכנן שיפוץ והתשובה הייתה לא ושהבניין נמצא במצב מצויין. עכשיו מכיוון ששיפוץ זה אינו לצורך שיפור אלא תיקון אנחנו מחוייבים לשלם 60000 ש״ח. סכום שלא לקחנו בחשבון!! השאלה שלי האם היה אי גילוי נאות? האם המוכר היה מחוייב לידע אותנו אני חייבת לציין כי ישנו מסמך מלפני שנה של מהנדס אשר קובע כי יש לתקן את הליקויים . אשמח לתגובה שושי
הדבר תלוי באמור בחוזה המכר. הדבר מצריך יעוץ פרטני.
בברכת חג שמח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לענות על השאלה בלי בדיקה דקדקנית של המסמכים , הנסחים , ההסכמים, מחיר הרכישה, המחיר הכולל של שתי הדירות , דירות נוספות בבעלותך, האם מהתמורה אתה מתכנן לקנות דירה חדשה. עליך לפנות לייעוץ פרטנ...
המשך תשובה