היום 1.2.15 אני חותם חוזה האם העו"ד יכול לגבות 1.5-2% או רק 5000 ש"ח ?
בחוזה שנחתם עתה בעניין רכישת דירה מקבלן, חל התיקון לחוק המגביל את שכ"ט ל 5000 ש"ח. יש לוודא כמובן כי הדירה עונה על הגדרות החוק. ניתן לראות בתשובות קודמות הפנייה לקובץ התקנות ובו נוסח החיקוק הרלוונטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במידה והדירות חוברו בינהן, באופן שמתקני הדירה האחת משמשים את הדירה השנייה, אז ודאי שמדובר ברכישה של דירה אחת. יש לערוך חוזה אחד, ולדווח עליו לרשויות בהתאם....
המשך תשובה