שלום, אנחנו נמצאים בשלב וטיוטת חוזה עם קונה. סוכם עימו כי במעמד חתימת חוזה ישלם 30% מהתמורה. לאחר מכן אמר הקונה שמכיוון שעליו להוציא את הכסף מחשבון הבנק שלו בחול הוא צריך העתק מהחוזה בכדי להציג בבנק ורק אז יוכל להעביר את התשלום הראשון. האם מקובל? מה הסיכונים?
השאלה מורכבת, והסיכונים יכולים להיות בכל מני תחומים. עוה"ד המייצג אתכם בהסכם אמור לבדוק את הנושא ולראות אילו בטחונות ניתן ליצור, כדי להבטיח אתכם.לא ניתן לתת "תשובת מדף" בפורום זה .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מבירור טלפוני עם הפונה עולה כי מדובר במכירת דירת ירושה שחל עליה סעיף 49ב (5) לחוק. אציין כי לכאורה, לפי נוסח החוק, תושב חוץ, לא זכאי לפטור זה, אך כנראה מדובר בטעות, לא מכוונת ,של המחוקק. יש לקבל חו"ד...
המשך תשובה