הי, שאלה נוספת... בפסקה "הקונה מצהיר כי בדק ו/או ניתנה לו האפשרות לבדוק את הדירה" האם הביטוי "ניתנה לו האפשרות" לא מתחכם ועלול להזיק בעתיד? אנו חוששים שכשהקונה יכנס לדירה ויגלה מרצפת שבורה או תריס שבור יחלו הבעיות. מה המשמעות של נוסח זה? תודה
שלום, אנו בתהליך מכירת דירה. עו"ד הקונה הוסיף את הסעיף "המוכר מצהיר כי למיטב ידיעתו אין מום ו/או פגם ו/או נסתר בדירה הידועים לו ואשר אותם לא גילה לקונה.
" האם זה לא פתח לצרות? הרי כל דבר קטן יכול להחשב כמום או פגם. נכון לחתום על זה? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפרום הינו מקום לשאלות כלליות ואין אפשרות להתייחס לסעיפים בחוזים ספציפיים.
עורך הדין שמייצג אתכם בחוזה אמור להסביר לכם את משמעות סעיפי החוזה ולדאוג לחוזה שישמור על הזכויות שלכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

החוק הקובע הוא חוק מסוי מקרקעין (שבח ורכישה), התשכ”ג – 1963, אשר מגדיר בסעיף 49 הגדרת "דירת מגורים מזכה" בגינה ניתן לקבל פטור ממס במכירתה במקרים מסויימים ( דירת מגורים יחידה+ החזקה של לפחות 18 חודשי...
המשך תשובה