שלום אני מוכרת דירה. ישנו קונה והועברה טיוטה אך הוא מתנה את המשך ההליכים רק אם נחליף את עורך הדין מטעמנו. האם הוא יכול לעשות זאת מביינה חוקית?

חובתם החוקית של הצדדים במו"מ הינה לנהוג בתום לב. אני מניח שהמוכר לא יכול לעמוד בדרישות שמציב עורך הדין שלכם, ולכן הוא מציע,שתחליפו עו"ד,כדי שהמו"מ לא "יתפוצץ".
אני מציע לברר את הדברים לגופם ולראות האם ניתן לגשר על הפערים שנותרו, בסה"כ עורך הדין שלכם,אמור לשמור על האינטרסים שלכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית יש לברר עם הקבלן אם מלבד נושא הערבות, הוא מסכים לביצוע ההעברה. אם יש הסכמה מצד הקבלן, ניתן לבצע זאת, אם כי בצורה מורכבת מעט. נא צור עמי קשר טלפוני, על מנת שאוכל לקבל פרטים נוספים ולראות אם ניתן ...
המשך תשובה