אני, מוכר הדירה, והקונה חתמנו על זיכרון דברים. למחרת החתימה הקונה התחרט. אני מסכים לביטול ואין לי תביעות מהקונה. כיצד ראוי לבטל את זיכרון הדברים באופן פורמלי?

יש לחתום על הסכם ביטול.
יש להתייעץ עם עו"ד, בעניין דיווח לרשות המסים על הביטול.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה אינה רק בעניין הלוואה לצורך רכישת דירה, אלא שאת ה- "הלוואה" , אתה למעשה נותן באמצעות ויתור על תשלום חלק מההון העצמי. הדבר עלול ליצור בעיה בקבלת המשכנתא, שכן הבנקים למשכנתאות דורשים תשלום הון עצ...
המשך תשובה