עד כמה מקובל מניסיונכם, שקונה מסכים שמקדמתו המקובלת בסך 10% תחולט ע"י המוכר ,אם המוכר יחליט שהוא הקונה הפר את החוזה. נתקלתי בזה רק לאחרונה ולדעתי זה דרכוני מאד.
הקונה והמוכר צריכים להגיע להסכם יחד על גובה הפיצוי המוסכם לאחר הערכה מושכלת של הנזקים שצפויים להיגרם לצד המקיים את החוזה.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין מניעה ליצור הפרדה בנכס, באופן שהוא יהיה כולו בבעלות האישה. יש כמובן לחתום על ההסכמים המתאימים, כדי לתת תוקף חוקי להסכמה....
המשך תשובה