עד כמה מקובל מניסיונכם, שקונה מסכים שמקדמתו המקובלת בסך 10% תחולט ע"י המוכר ,אם המוכר יחליט שהוא הקונה הפר את החוזה. נתקלתי בזה רק לאחרונה ולדעתי זה דרכוני מאד.
הקונה והמוכר צריכים להגיע להסכם יחד על גובה הפיצוי המוסכם לאחר הערכה מושכלת של הנזקים שצפויים להיגרם לצד המקיים את החוזה.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה תלוייה בחוזה הספציפי ובנסיבות. המקובל הוא שמעת מסירת הדירה הראשונה ועד הבית אחראי לחשבון . מובן שיש לבצע קריאה של השעון באותו מועד כדי לוודא שועד הבית לא ישלם על צריכה קודמת. אם הקבלן משתמש ב...
המשך תשובה