אני משכיר יחידת דיור לבת דודה של אשתי, במחיר מוזל. היא צעירה ועושה בעיות, לא משלמת בזמן ומתנהגת כאילו אי אפשר לפנות אותה. רציתי לוודא האם זה אפשרי? מה אני צריך לעשות?
יש לפעול ע"פ הוראות הסכם השכירות האמור להתייחס גם לעילות שמאפשרות את פינוי הדייר בתביעת פינוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ביטוח צד ג` היא דרישה לגיטימית ובהתאם לחוק, ממליץ לפנות אליו בכתב ולדרוש לתיקון ההפרה וככל וזה לא עוזר ניתן לדרוש את פינוי המושכר ובמידת הצורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז....
המשך תשובה