יש לי דירת 4 חדרים מגורים בבניין ויש עליה משכנתא . הבניין ובכלל כל האיזור מיועד לפינוי בינוי עתידי. אני מעוניינת למכור את הדירה במצבה כעט לפני הפינוי בינוי , נאמר לי משמועות שאני אצטרך לשלם מס שבח כ - מליון שקלים, האם זה נכון? האם יש פטור? אודה לתשובתכם בהקדם

תלוי בהרבה גורמים כגון: אם את כבר חתמת על ההסכם, באיזה שלב תיכנוני נמצא הפרוייקט (אושר במקומית/במחוזית/ניתן היתר וכו'), מה שווי ההשבחה, מצב הפטור האישי שלך.
מעבר לכך ממליץ ייעוץ פרטני טרם חתימה על העסקה.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מח' התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לא יכול לשים את אצבע על מספר קומות אבל המשמעות היא לא נמוך מידי (עד 6 קומות בדר"כ) ולא גבוה מידי (20 קומות ומעלה) כך בינוני יכול להיות כל מספר באמצע מי שיש לו הערת אזהרה בלבד יכול יכול להיחשב כדייר ...
המשך תשובה