שלום רב, רציתי לדעת כמה זמן לוקח בדר"כ מאז שתוכנית פינוי-בינוי מאושרת להפקדה במחוזית ועד תחילת ביצוע הפרויקט בפועל? תודה מראש, נועה

מאוד משתנה. תלוי בהחלטה עצמה ובתנאים של ההחלטה וברשות המקומית.אל תשכחי שלאחר מיכן צריך עוד להגיש בקשה להיתר בניה ברשות המקומית וזה מאוד תלוי גם ביעילות של הרשות המקומית. יכול לקחת בין שנה ל - 3 שנים עד תחילת ביצוע. וזה בהנחה שאין בעיות קנייניות, חתימות, מתנגדים וכו'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ככל שהתנגדות לא הוגשה במועד היה על המתנגדים להגיש בקשה להארכת מועד ולנמק סיבת העיכוב בהגשת ההתנגדות. לועדה יש סמכות ושק"ד להאריך מועד ההגשת ההתנגדות. כמובן שאם תאושר הארכת המועד ולמעשה תהיה התנגדות ...
המשך תשובה