שלום רב, רציתי לדעת כמה זמן לוקח בדר"כ מאז שתוכנית פינוי-בינוי מאושרת להפקדה במחוזית ועד תחילת ביצוע הפרויקט בפועל? תודה מראש, נועה

מאוד משתנה. תלוי בהחלטה עצמה ובתנאים של ההחלטה וברשות המקומית.אל תשכחי שלאחר מיכן צריך עוד להגיש בקשה להיתר בניה ברשות המקומית וזה מאוד תלוי גם ביעילות של הרשות המקומית. יכול לקחת בין שנה ל - 3 שנים עד תחילת ביצוע. וזה בהנחה שאין בעיות קנייניות, חתימות, מתנגדים וכו'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
א. השתתפות בישיבות מול יזמים לצורך סיוע בקבלת החלטה וגיבוש הדרך הנכונה להתקדמות. אם זה בדיקת היזם ואם זה עריכת מכרז יזמים- לפי ההחלטה של הנציגות/הדיירים. ב. ניהול מכרזים, עפ"י דרישת הנציגות לאיתור ...
המשך תשובה