שלום בבנין שלנו מתבצע הליך ראשוני לפרויקט פינוי בינוי. בבנין שלי יש מספר גדלים של דירות . לפי דברי יזם כולם אמורים לקבל 25 מר נוספים. שאלה האם יש הגיון בחלוקה ? שאחד יקבל 50% מגודל הדירה והדייר האחר יקבל 25% מגודל הדירה תודה

כתבתי על זה בעבר מספר פעמים. אם הזכויות מוקנות לפי תב"ע קיימת או תמ"א 38/2 ויש פער משמעותי בין הדירות מבחינת הגודל, אולי נכון יותר שהתמורה תהיה לפי חלק ברכוש המשותף. ככל שמדובר בזכויות שעדיין לא באו לעולם, כלומר יש לייצר אותם בתוכנית מפורטת הרי שהתמורה שרשויות התכנון נותנת הינה בדרך כלל לפי תוספת אחידה בגין כל יח"ד קיימת.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מח' התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מציע שתיפגש עם כלל המעורבים: הנציגות, עוה"ד שנבחר ע"י הנציגות, היזם. תנסה לקבל מידע רב ככל האפשר על התהליך. כיצד נבחר היזם, עוה"ד וכו`. ככל שהדברים ייראו לך תקינים ותרגיש בטוח תתקדם עם העניין. ככל שמש...
המשך תשובה