שלום , אנו מעסיקים עובד נקיון פעם בשבועיים , האם אנו צריכים לשלם עבור יום העצמאות שבו לא יעבוד.?
במידה והעובד היה אמור לעבוד ביום זה - אזי התשובה חיובית.
במידה ולא, אך עבד ערב לפני, אז גם כאן התשובה חיובית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי רונה,השאלה הראשונה היא האם יש סיכוי לדעתך שמדובר על משבר זמני שיעבור ואת רק רוצה להזהיר את העובד, או שאת מעדיפה כבר עתה לפטר את העובד בכפוף לשימוע. בכל מקרה, הייתי מציע לקיים שימוע לעובד ולהעלות א...
המשך תשובה