שלום, עובדת בגן ילדים פרטי שהתפטרה מרצונה ממקום העבודה מסרבת להגיע ולקחת את המשכורת שלה וטוענת כי אנו (המעסיקים) מחוייבים לדאוג כי תקבל את השכר לידיה. כרגע מאיימת בתביעות של הלנת שכר. האם יש עילה לתביעה? האם אנו באמת מחוייבים לדאוג כי אכן תקבל את השכר? חשוב לציין כי היא לא עונה לטלפונים שלנו ויש ברשותנו מיילים שבהם אנו מודיעים לה כי המשכורת שלה מוכנה וכי היא מוזמנת להגיע ולאסוף אותה. תודה מראש, הדס
עליכם לשלוח את ההמחאה האחרונה בדואר רשום+ אישור מסירה ו/או אפילו בדואר שליחים, כך היא לא תוכל להלין על אי קבלת השכר ובכל מקרה שימרו את ההודעות שלכם כי השכר שלה מוכן לה.
דמרי, בן-שחר משרד עו"ד מתמחים בדיני עבודה וזכויות עובדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי אילנה, על פי ההסכם הקיבוצי וצו ההרחבה בעניין עובדי הבנייה בישראל חלה חובה להפריש תשלומים לעובד לקרן השתלמות. עובד שאינו מנופאי או מנהל עבודה יהיה זכאי להפרשות רק לאחר שצבר 3 שנות וותק. במידה ונפתח...
המשך תשובה