העסקנו עובדת זרה לטיפול באימי במשך 9 שנים, העובדת גרה עם אימי לאורך כל התקופה. עקב פטירתה של אימי העובדת הפסיקה את עבודתה ועלינו לשלם לה פיצויי פיטורים, שאלתי: כיצד עלינו לחשב את סכום הפיצויים בהנחה ששכרה האחרון היה 2745 ש"ח. האם ע"פ ממוצע שנתי כפי שקיבלנו מחברת כח האדם שהעסיקה אותה במשרה חלקית (ע"פ שעות סיעוד המגיעות לנו מביטוח לאומי), או ע"פ השכר האחרון כפול מספר השנים?
שכרה לא יכול להיות פחות משכר מינימום.
חישוב פיצויי הפיטורים השכר X חודשי העבודה לחלק ל - 12.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם הכוונה לשכר מינימום של 3850 ש"ח? השכר 2745 ש"ח ששולם לה + 420 ש"ח דמי כיס + חופשה + הבראה וכל התנאים הינו ע"פ השכר שנקבע לנו ע"י חברת כח האדם בחוזר מיוחד להעסקת עובד זר ע"פ משרד התמ"ת וכ"ו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לחשב בתשלום פיצויי פיטורים גם את התוספת של ה-420 ש"ח, היות ותשלום זה מהווה חלק מהשכר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי אילנה, על פי ההסכם הקיבוצי וצו ההרחבה בעניין עובדי הבנייה בישראל חלה חובה להפריש תשלומים לעובד לקרן השתלמות. עובד שאינו מנופאי או מנהל עבודה יהיה זכאי להפרשות רק לאחר שצבר 3 שנות וותק. במידה ונפתח...
המשך תשובה