שלום, מהתגובות בפורום הבנתי שעוזרת בית שאמורה היתה לעבוד ביום הבחירות ולא עבדה זכאית לתשלום. שאלתי האם היא זכאית גם לדמי הנסיעות שמשולמים לה בנוסף לשכר היומי.
לא, אם לא עבדה ביום הבחירות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי מקס, המקרה שלך מצריך ייעוץ פרטני שכולל בין היתר את בחינת ההסכם, חוקיות הסעיפים והתמורה שאתה מקבל. אי אפשר לייעץ ייעוץ פרטני לגבי ביטול הסכם מבלי לבחון את ההסכם כולו....
המשך תשובה