יש לי דיירים בראשל"צ שגרים בשכירות והארנונה והמים עברו על שמם בעירית ראשל"צ. האם יכול להיות שבמידה ויהיו להם חובות ארנונה או מים במועד סיום החוזה העיריה תדרוש ממני לשלם במקומם. בברכה ובתודה אלי
אלי שלום
הרשות תוכל לדרוש ממך התשלום מקום והשוכר משתמט מתשלום
אך דרישתה זו תהא בלתי חוקית
במידה ואכן הארנונה נרשמה על שם השוכרים
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנונה היתן לגבות רק כאשר הושלמה בניה של מבנה או תוספת לו. עליכםלעדכן את המועצה האזורית שהבניה עדיין לא הסתיימהולכן אין מקום לגבות עבור אותם 30 מ"ר ארנונה. המועצה בטח תשלח מפקח מטעמה . ייתכן ודרשו ...
המשך תשובה