יש לי דיירים בראשל"צ שגרים בשכירות והארנונה והמים עברו על שמם בעירית ראשל"צ. האם יכול להיות שבמידה ויהיו להם חובות ארנונה או מים במועד סיום החוזה העיריה תדרוש ממני לשלם במקומם. בברכה ובתודה אלי
אלי שלום
הרשות תוכל לדרוש ממך התשלום מקום והשוכר משתמט מתשלום
אך דרישתה זו תהא בלתי חוקית
במידה ואכן הארנונה נרשמה על שם השוכרים
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. בגין כל שינוי בחיובי הארנונה צריך לפנות לרשות המקומית ולבקש את השומה החדשה. 2. אחרי שמקבלים את השומה החדשה אפשר להגיש השגה באחת או יותר מהטענות הבאות- איני מחזיק, סיווג שגוי, גודל שגוי 3. הגשת ה...
המשך תשובה