אני תושבת פ"ת, מתקיימת מקיצבת נכות מלאה + דמי מזונות עבור בני הפעוט. ברשות העירונית שלי אני זכאית אך ורק ל-50% הנחה ואילו חברה שלי שמתגוררת ברמת גן, ואשר נמצאת באותו מצב ממש, דהיינו בעלת אחוזי נכות כמוני + דמי מזונות בסכום שאני מקבלת, זכאית ל-90% הנחה בתשלומי הארנונה. מבירור שערכתי עם מרכז השלטון המקומי/משרד הפנים, נאמר לי שכל עיריה מחליטה "איך שבא לה..." שאלתי, כיצד אני תוקפת את האפליה הזו בדרך משפטית?
סימה שלום
לעניין ההנחה לנכה -לא אמורה להיות כל אבחנה בין רשות לרשות מאחר ועסקינן בחוק.
אי לכך, את מוזמנת לפנות לקבלת יעוץ בעניין
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לקבל פעם אחת הנחה על נכס ריק לחצי שנה. כרגע לא מגיעה לכם שום הנחה על הנכס אלא אם הוא יהיה לא ראוי לשימוש- ללא חלונות/מנותק מחשמל ומים/תקרה הרוסה או כל דבר שאינו מאפשר שימוש בנכס אפילו לא...
המשך תשובה