כ"ץ, מרגולוב, הראל משרד עו"ד

כ"ץ, מרגולוב, הראל משרד עו"ד

מגדל הכשרת היישוב, רחוב ז׳בוטניסקי 9 , בני ברק (אזור המרכז)

משרד עו"ד כ"ץ, מרגולוב, הראל- הינו משרד פלילי ובעל התמקצעות ספציפית בתחום המשפט הצבאי הפלילי. המשרד מונה שלושה שותפים אשר ממקדים פעילותם לליווי חשודים ונאשמים וזאת במטרה להעניק שירות משפטי יוצא דופן בתחומם.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 4 המלצות

על המשרד
משרד עו"ד כ"ץ, מרגולוב, הראל הוקם בחודש ינואר בשנת 2019 תוך איחוד של שלושה שותפים מייסדים אשר זכו להצלחות רבות בתחום המשפט הפלילי ויחד מאחדים כוחותיהם לליווי חשודים ונאשמים במשפט צבאי פלילי ומשפט פלילי, במטרה להעניק שירות משפטי יוצא דופן בתחומם.
 
השותפים:
עו״ד אילן כ״ץ
עו״ד קובי מרגולוב
עו״ד אלון הראל
  
משרד עו"ד כ"ץ, מרגולוב, הראל מייצג חיילים, קצינים ונגדים חשודים ונאשמים מול מערכת המשפט הצבאית בעבירות פליליות ״רגילות״: עבירות מין, הטרדה מינית, פגיעה בפרטיות ואלימות, ובעבירות צבאיות ייחודיות: הוצאת רכוש, הוצאת נשק, חריגה מסמכות תוך סיכון חיים ובריאות וביטחון המדינה.
לייצוג חשודים בתחומים מורכבים כאלו נדרש עורך דין הבקיא בעבירות מסוג זה.
 
משרד עו"ד כ"ץ, מרגולוב, הראל נותן מעטפת ליווי רחבה לכל עולם הפלילים ולכל החשודים והנאשמים תוך הבנה עמוקה של הקושי העובר על אדם המואשם בפלילים ועל כן שירותינו מאופיין לא רק ברמה מקצועית ללא רבב אלא גם ביחס אנושי, זמינות מלאה בכל שעה ותקשורת בגובה העיניים.

שפות: עברית, רוסית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 28/04/2022

    לאחר התיעצות עם כמה סינגורים ,קיבלנו המלצות חיוביות על מסרד .כץ מרגולוב הראל. מומלץ בחום!!! התיחסות ומענה מעל ומעבר על כל שאלה, על כל פניה. ליווי מלא. קיבלנו 2 סיניגורים במחיר אחד. הם הגיעו ביחד לכל דיון. הצלחה רבה בתיק קשה. מגיעה ציון גבוע!!!
     

  • 28/04/2022

    אלופים!!! קיבלתי שירות 100%, קיבלתי מענה מיידי כל הזמן ותחושה של ביטחון. פטור צבאי בתקופה קצרה, אחרי 3 שנים עריקות ללא מעצרים ללא כליאות ואפילו בלי פרוצדורה מיותרת. אין מילים להודות לכם!
     

  • 28/04/2022

    שירות מצוין שניתן באמצעות עורכי הדין אלון הראל ,אילן כץ ,מענה מיידי ,תוצאה סופית מדהימה ,לרגע היה נדמה לי שאני חולמת , שירות זמין 24/7 , ליוי אישי בכל התהליך ויותר מכך . ממליצה בחום צוות מקצועי מהימן ויותר מכל אנושי💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
     

  • 28/04/2022

    עורך דין אלון הראל טיפל בתיק שלי ביסודיות ומקצועיות ראויה לשבח. אני ממליצה בחום לכל מכריי במידה והם זקוקים לעורך דין להשתמש בשירותיו של אלון, אדם שהביא תוצאות מדהימות ולכן המלצתי שתשכרו את שירותיו.
     

מאמרים מאת כ"ץ, מרגולוב, הראל משרד עו"ד
כ"ץ, מרגולוב, הראל משרד עו"ד
פניה ישירה אל כ"ץ, מרגולוב, הראל משרד עו"ד

למעלה