עורך דין איילון בירנבוים

עורך דין איילון בירנבוים

לאונרדו דה וינצ'י 19 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד בעל ניסיון מוכח של הצלחות בטיפול בחשודים ונאשמים בתחום הפלילי, בבתי המשפט, בבתי הדין (צבאי ותעבורה) ובוועדות משמעת.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 28 המלצות

על המשרד

עו"ד איילון בירנבוים בעל ניסיון מוכח של הצלחות בתיקים בתחום הפלילי ושל טיפול משפטי הן בערכאות שיפוטיות ובבתי הדין (צבאי ותעבורה) והן בוועדות משמעת שונות. בעל תואר במשפטים מטעם המכללה למנהל, מחזיק ברישיון לעריכת דין בישראל ובניו יורק ודובר עברית ואנגלית. 

 

עו"ד איילון בירנבוים, חוקר מצ"ח מצטיין בעבר שימש גם כנציג היחידה במעבדות לזיהוי פלילי במטה הארצי של משטרת ישראל, בעל ניסיון בייצוג בבתי הדין הצבאיים בין היתר בעבירות סמים, אלימות ועריקות. כמו כן בעל ידע והישגים בהגשת תביעות כנגד קצין תגמולים להכרה ולקבלת נכות, וכן במסגרת של ועדות ערר.

 

עו"ד איילון בירנבוים מייצג בבתי הדין לתעבורה במגוון עבירות לרבות:

 

✔ נהיגה בקלות דעת

✔ נהיגה בשכרות ותחת השפעת סם

✔ עבירות דו"ח מגוונות

✔ תיקי פגע וברח ("הפקרה")

 

עורך דין פלילי איילון בירנבוים בעל נסיון עשיר בייצוג מגוון רב של חשודים ושל נאשמים בפלילים, בתיקי תעבורה, ובעבירות צבאיות ומשמעת. כתוצאה משנות נסיונו הוא מחזיק בהצלחות והישגים רבים ומרשימים.

 

עו"ד איילון בירנבוים רכש נסיון ייחודי בתביעות מסוג לשון הרע.

תחום זה מורכב ודורש מקצועיות רבה הן בתביעות נזיקיות-אזרחיות והן במסגרת הגשת קובלנה פלילית. 

 

עו"ד פלילי איילון בירנבוים מאמין בעבודה הנעשית באופן יסודי ומעמיק ומעניק טיפול מדוקדק, מקצועי, מסור ובגובה העיניים לכל לקוח. הכל מתוך אמונה כי הפרטים הקטנים יכולים לעשות הבדל גדול, תוך ייצוג איכותי ומיטבי ללא פשרות.

 

עו"ד בירנבוים זמין עבור לקוחותיו בכל שעות היממה.

 

מוזמנים ליצור קשר כדי לקבל סיוע אישי ודיסקרטי! 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 28 המלצות)
  • 19/11/2020

    רוצה להודות לעו"ד איילון בירנבוים על ההקשבה, העצות, הסבלנות הרבה שהקדיש לי גם בלי שהכיר אותי, וכל זה רק בהתכתבויות. זה מעיד עליו שהוא קודם כל בן אדם שבאמת מרגיש את הלקוח שלו לפני הכסף. הבן אדם מקצועי ברמה גבוהה אם מבחינת העצות שלו והטיפול. איש מקצועי ואמין ולא סחטן כספים. (ממרום גילי נתקלתי בהרבה בעלי מקצוע סחטנים שמביישים את המקצוע שבו נמצא איילון). ללא ספק, שקודם כל הוא בן אדם לפני המקצוע. יישר כוח איש יקר אין עוד הרבה כמוך וחבל אתה איש לדוגמא ולמופת. מאחל לך בכל ליבי בהצלחה ושתמשיך להיות כזה. עוד נהיה בקשר. שוב תודה רבה על הכל
     

  • 14/08/2020

    לעורך דין אילון בירנבוים, רציתי להגיד לך תודה רבה על זה שאתה נכנסת לנעליים שלי, הרגשת את מה שאני מרגיש, טיפלת לי בתיק תקנה 15 ב` לתקנות התעבורה, תיק שהוחזק לי רישיון מקצועי על ידי משרד הרישוי בחולון. תיק מורכב, עשית עבודה מושלמת, טיפלת בתיק בסבלנות, בהקשבה, בנכונות, היית איתי כל הזמן בקשר. לציין כי רשמת 7 דפים וטיפלת בתיק מול הגורמים הכי בכירים בצורה הטובה ביותר, אני רק בשביל לקבוע תור למשרד הרישוי בחולון לוקח לי 14 יום, אתה תוך 8 ימים הבאת לסיום התיק ונתת לי להתחיל לעבוד בעבודה החדשה שלי באגד, בלי לחכות כמה חודשים עד שתגמר הסנקציה. חסכת לי עגמת נפש, זמן רב וכסף רב, וגם בזכותך אהיה יותר כשיר לנהוג כי לא אצטרך לחכות חודשים רבים. מודה לך מעומק ליבי, אין לי מילים, אתה בנאדם הכי ישר והגון שאני מכיר. שהעסק שלך ימשיך לפרוח ולהצליח כמו שאתה בנאדם שאוהב לעזור ועושה עבודתך נאמנה וגם מצליח לפתור את הבעיות ברמה הכי גבוהה שיש בארץ. תודה איש יקר! על החתום יצחק צחי שגב.
     

  • 10/08/2020

    עו"ד איילון בירנבוים, הינו עורך דין אמין, ישר, הגון, קשוב ומקצועי שאין דומה לו. הוא עובד באופן יסודי, ויורד לפרטים עד תום ומעבר למצופה. אני טיפלת בתיק בעזרתו האדיבה והמקצועית ביותר, תוך כדי שיתוף פעולה מלא, אני זכיתי לעו"ד מעולה - אחד בדורו. אני ממליץ עליו בחום...עו"ד משכמו ומעלה
     

  • 06/08/2020

    עו"ד מהשורה הראשונה! איילון טיפל בתיק במקצועיות ובמסירות המירבית. תודה רבה לך ששימשת אוזן קשבת וענית כל שאלה או תהייה שהייתה לי. תודה רבה לך על טיפול בקייס שנראה אבוד מראש, ולקבל את התוצאה האופטימלית והרצויה ביותר שלא האמנתי שתהיה אפשרית בכלל. תודה רבה לך איש יקר!
     

  • 15/03/2020

    עורך דין מצוין ואדם מעולה - עו"ד שהיית רוצה לצידך בעת צרה!
     

  • 26/02/2020

    עו"ד איילון בירנבוים הוא עו"ד משכמו ומעלה, מקצוען ושירותי, נעים לעבוד איתו בשיתופי פעולה. איילון זמין תמיד להתייעצות והכוונה ואין לי ספק כי מי שיבחר בשירותיו ירוויח.
     

  • 26/02/2020

    חמישה כוכבים ומעלה! איילון פשוט נהדר, גם כבנאדם וגם כבעל מקצוע. שמח להשאיר לו פה דירוג חיובי!
     

  • 22/02/2020

    עו"ד איילון בירנבוים מקצוען אמיתי, אבל התברך גם ביחסי אנוש מצויינים ובאנגלית ברמה של שפת אם. עבור מי שמחפש לווי משפטי מקצועני, צמוד ומסור, לצד יכולת להתמודד עם אתגרים, לפעמים חובקי עולם - עו"ד בירנבוים הוא הכתובת הנכונה.
     

  • 20/02/2020

    A wonderful lawyer with great communication skills in both Hebrew and English. He is honest, determined and knows how to get the job done!
     

  • 20/02/2020

    בתור משפיע בחברה החרדית באזור בית שמש, העברתי לעו"ד איילון בירנבוים מספר פניות הקשורות בעניינים של תושבי המקום. עו"ד בירנבוים טיפל בכל הפניות ברגישות מדהימה וב"ה מצא פתרונות במצבים קשים בנקודות ההצטלבות שבין בתי המשפט החילוניים לחברה החרדית. מדובר במי שגם אם אינו חובש כיפה, ניכר שהוא ירא שמיים, עושה עבודה משפטית קדושה ומדהימה, תמיד השיג את התוצאות עבור האנשים שהפניתי אליו במצבים קשים. באמת מדובר בשליח משמיים, אני ממליץ עליו בכל פה לכל אדם הזקוק להגנה משפטית וטיפול מסור. שהשם ישמרהו ויחיהו. תודה רבה.
     

מאמרים מאת עורך דין איילון בירנבוים
עורך דין איילון בירנבוים
פניה ישירה אל עורך דין איילון בירנבוים

למעלה