-
תגובה ל:עו"ד ונוטריון טל פומרנץ- לביא
מאת: עירית
נהדרת כבר אמרתי ואציין שוב ❤️
-
תגובה ל:עו"ד צבי שטיין נוטריון, בורר ומגשר מוסמך
מאת: אכנזי
עורך דין צבי בעל ניסיון רב מקצועי מאוד בעל מחשבה שיוצאת מהקופסא ממליץ מאוד ברוך
-
תגובה ל:עו"ד מיכל דלויה
מאת: זוהר
מקצועית, מהמינה, וחייכנית
-
תגובה ל:משרד עו"ד צחי דברת ושות'
מאת: ויקה
קיבלתי שירות מעולה, אישי, זמין לכל שאלה והכי חשוב נותן הרגשה שכל הזמן יש מישהו שתומך ועוזר בכל מה שצריך
-
תגובה ל:עו"ד מיכל דלויה
מאת: נטלי
מיכל עורכת דין מקצועית, יסודית ואמינה, ליוותה אותנו לאורך כל התהליך עם מסירות ומומחיות יוצאת דופן
-
תגובה ל:עו"ד מיכל דלויה
מאת: אנונימי
ואוו תודה תודה תודה. מיכל ליוותה אותי צמוד ונתנה לי יחס וזמינות שאין שני לו. עו״ד סופר מקצועית, אין לי מילים מלבד להגיד תודה על הכל ממש ממליצה!
-
תגובה ל:עו"ד מיכל דלויה
מאת: תומר
מאוד מקצועית וזמינה, הצליחה להגיע להסדר שמקובל על כל הצדדים ועשתה איתנו תהליך נעים ומועיל
-
תגובה ל:מורן אריאלי משרד עורכי דין
מאת: מקסים
אין על מורן. עורכת דין מהשורה הראשונה שמלווה אותנו בשוטף במגוון רחב של נושאים, תמיד ביסודיות ובמקצועיות בלתי מתפשרת. היא משלבת חדות משפטית עם סבלנות אמיתית, זמינות גבוהה ויכולת להסביר דברים מורכבים בפשטות וברוגע. מעבר ליכולות המקצועיות המרשימות, היא מביאה איתה אנרגיה חיובית, חיוך ואווירה נעימה שהופכים כל עבודה משותפת לחוויה בטוחה וטובה יותר. ממליצים בחום!!! 😊
-
תגובה ל:אלדד אמת - משרד עורכי דין
מאת: לאה
אדם מקסים ואכפתי, יישר כוח!
-
תגובה ל:עו"ד ונוטריון טל פומרנץ- לביא
מאת: שלי
טל היתה מקצועית ואדיבה, אני ממליצה עליה בחום (:
-
תגובה ל:משה ספיר, משרד עורכי-דין (בגאורגיה)
מאת: מטר
אין שירות מעל זה, אני אישית חוויתי, תצליחו
-
תגובה ל:צבי טמיר ושות'
מאת: רויטל
מקצועי והגון
-
תגובה ל:יורם ביתן - משרד עורכי דין
מאת: מ.
בן אדם, ומקצוען בתחומו
-
תגובה ל:עורך דין דניאל כהן
מאת: יוסף
עו"ד מקצועי ויסודי מאוד.
-
תגובה ל:מלכה & ורדי ושות׳
מאת: שלום ב.
ממש אלופה נפצעתי והם עמדו איתי לאורך כל הדרך הוציאו לי מקסימום תוצאה ממליץ בחום
-
תגובה ל:משרד עו"ד עאסי בלאל
מאת: קסאם
עורך דין אלוף
-
תגובה ל:משרד עו"ד אריאל אורן
מאת: צוברי
אריאל אורן, תודה רבה על השירות המקצועי! אין עליך, אתה פשוט תותח. ממליץ בחום לכל מי שמחפש ליווי משפטי ברמה הגבוהה ביותר
-
תגובה ל:עו"ד שרון בירון מרקוביץ
מאת: הנס
משרד מקצועי ביותר, עם ניסיון רב, ורגיש מאוד למצוקת הלקוח. תודה על הטיפול המסור והיחס החם בתקופה לא פשוטה, שגרם לי להרגיש בטוח ובידיים טובות.
-
תגובה ל:אילן גלזר ושות'
מאת: אופיר
בפרויקט שלנו מטפלת עו"ד גלזר ליאור. אנו מקבלים יחס אישי ומסור.
-
תגובה ל:עורך דין מיכאל יעקובסון
מאת: איתן
שירות מקצועי ואדיב
-
תגובה ל:ספי מנור, עורכת דין ונוטריון
מאת: יהודית
עו"ד ספי מקצועית וקשובה
-
תגובה ל:עדי טרבס
מאת: מלי
עדי מאוד נעימה, נחמדה עם הרבה סבלנות תודה רבה
-
תגובה ל:עו"ד ונוטריון טל פומרנץ- לביא
מאת: אלכס ג.
מקצועית, סבלנית, ראש גדול. מומלצת בחום
-
תגובה ל:עו"ד צבי שטיין נוטריון, בורר ומגשר מוסמך
מאת:
מכיר טוב מאד את התחום, מומלץ!
-
תגובה ל:ליפקין את ליפקין - משרד עורכי דין
מאת:
קבלתי שירות אישי וטוב, ראובן היה מקצועי והשיג את כל המטרות בתיק שלנו. גם חשוב לציין את היחס האישי והמכיל של עורך דין ליפקין. תורה רבה על כל מה שעשית עבורנו במהלך כל התקופה.
-
תגובה ל:ענת וינריב- משרד עורכי דין ונוטריון
מאת: סיגל
עו"ד ענת נלחמה עבורי בהצלחה לקבלת ביטוח סיעוד, ושר"ם מביטוח אומי. מעריכה את הנחישות והמקצועיות.
-
תגובה ל:עו"ד יניב זוסמן
מאת: בן
הבחור עורך דין מהשורה הראשונה.. עובד כמו כריש עם תוצאות של כריש מספר 1 הבחור מספר 1 בתחום נקודה.
-
תגובה ל:עו"ד אורן מטלון
מאת: ניר
במילה אחת מקצוען
-
תגובה ל:משה ספיר, משרד עורכי-דין (בגאורגיה)
מאת: לירן
שירות עם חיוך וזמינות בכל שעות היממה
-
תגובה ל:משה ספיר, משרד עורכי-דין (בגאורגיה)
מאת: דורי
איש נפלא מקצועי ואיכותי ממליץ בחום
עבור עורכי דין התקבלו 14160 תגובות בציון ממוצע 4.9 מתוך 5
.png)
