בס"ד
 
במהלך שנותינו  אנו רצים במרוץ החיים,  דואגים לפרנסה, לילדים, לחינוכם, להתקדם בחיים ולצבור נכסים.
 
אך האם עצרנו לרגע וחשבנו, על הרגע שכל זה ייגמר?
 
האם  דאגנו לחלק את רכושנו וממוננו לאחר מותנו בהתאם להוויות ליבנו ורחשי נשמתנו?
 
רק באמצעות עריכת צוואה  הנעשית על פי הדין ובאמצעות  עורך דין  בעל ידע  וניסיון בתחום, יכול אדם להיות סמוך ובטוח כי לאחר מותו   יחולק רכושו על פי רצונו.
 
צוואה הינה מסמך  משפטי   מחייב המהווה   מעין "מכתב אישי אחרון"  לקרובי ויקירי  המוריש, בה מבטא המוריש את רצונותיו, משאלותיו ובקשותיו האחרונות טרם מותו.
 
על אף העובדה כי הצוואה הינה ביטוי של רגשות ומשאלות, אל לנו לשכוח כי יש ליתן  את הדעת  לפן המשפטי החבוי בצוואה  לרבות נושא  המיסוי  הטמון בה בעת חלוקת נכסי נדל"ן, אופן הניסוח   וחתימת הצוואה בפני עדים כדין  המעידים בחתימתם  כי הצוואה נחתמה על ידי המוריש לאחר שנוכחו לדעת  כי חתם על הצוואה  מרצונו הטוב והחופשי בהיותו בדעה צלולה ובלי כל אונס או כפיה .
 
רק באמצעות עריכת צוואה  באמצעות עורך דין  מנוסה הבקיא בדיני ירושה ומיסוי , ניתן להבטיח  כי  כל עיזבוננו לא  יחולק לרשות המיסים  בגין אי מיסוי החלוקה בצורה מקצועית  וכי הצוואה לא תפסל על ידי רשם הירושות או בית המשפט בעת מימושה בשל  פגמים בעריכתה   או שמא  מתנגדי או "מקופחי" הצוואה יטענו ל"העדר צלילות הדעת" של המוריש על מנת לפסול את הצוואה.
 
דרך נוספת  להבטיח כי  הצוואה תמומש מבלי  שמתנגדיה או מקופחייה יטענו לבטלותה בשל העדר צלילות הדעת, היא באמצעות פלאי הטכנולוגיה המתקדמת בדורתינו  ובאמצעות עריכת צוואה דיגיטלית – שהינה צוואה בעדים בכתב על פי הוראות חוק הירושה אשר  מצולמת ומתעדת בשעת אמת  את המוריש בעת חתימתו על צוואתו האחרונה.
 
צוואה דיגיטלית  מהווה ראיה כאלף עדים כי הצוואה נעשתה מרצונו הטוב והחופשי של המצווה וכי קבע את חלוקת רכושו בצלילות גמורה ומתוך רצונו הכן והחופשי.
 
משרדנו, שמתמחה בתחום הירושות והצוואות, המיסוי  והנדל"ן  מציע את הפתרון האולטימטיבי למניעת מריבות, סכסוכים משפטיים ומאבקים מיותרים בבתי משפט – עריכת צוואה כחוק וגיבויה בפורמט דיגיטאלי (וידאו או דיסק), שבו ניתן לצפות בקלות בכל מחשב.
 
משרדנו מגלה רגישות והבנה רבה לצורכי בני ובנות הגיל השלישי, וכשקיים צורך אנו מגיעים עם ציוד ההקלטה למעונכם הפרטי או לבית האבות שבו הנכם שוהים.
התקשרו אלינו עכשיו וחִסכו מחלוקות ועוגמות נפש מיותרות בעתיד!
אודות  המחבר:
 
עו"ד רחל זינאל מלכיאל הינה בעלת משרד עורכת דין העוסק בדיני צוואות וירושות על כל גווניו ותחומיו, דיני חוזים, מיסוי מקרקעין ועסקאות  נדל"ן – מכר, רכישה, שכירות ומתנה ללא תמורה.