עורכת הדין מיכל זלינגר הקימה לפני כשנה וחצי אתר אינטרנט המאפשר לחסוך זמן וכסף לזוגות אשר נמצאים בהלכי גירושים. לפי הפניות לאתר במהלך התקופה בה הוא פועל, ניתן ללמוד לא מעט על הלכי הרוח בנושא. כך לדוגמא, מציינת עורכת הדין זלינגר כי בחודשים האחרונים חל גידול של ממש בפניות לאתר כמו גם במספר הזוגות אשר בסופו של דבר מתגרשים באמצעות האתר.

"המשבר הכלכלי, מעצים את החיכוכים בין בני הזוג, אך גם מקשה על תהליך הפרידה שעלול לעלות עשרות אלפי שקלים", אומרת עו"ד זלינגר. לדבריה, כדי לסייע לאותם הזוגות, נוצר חיבור ייחודי בין לקוחותיה לבין בנק המזרחי המציע אפשרות לקבלת "הלוואות בלון" עד 50,000 אלף שקל שמועד הפירעון שלה מתחיל עד 3 שנים ממועד קבלת הכסף.

אתר האינטרנט מציע שורה של שאלונים לקראת הכנת ההסכם (כשבני הזוג כבר הגיעו למספר הסכמות) כאשר במידה ואין הסכמות לגבי כל הנושאים עו"ד זלינגר ועורכי דין אחרים במשרדה שהוכשרו כמגשרים מסייעים לבני הזוג לסיים את התהליך בצורה המהירה והקלה ביותר.

כאמור, בתקופה האחרונה חל גידול של ממש בפניות לאתר ובשימוש בו ניכרת עליה של 25% לפונים לעניין גירושין ואף לצורך הכנת הסכם ממון טרם הנישואין , לדברי עו"ד זלינגר השימוש הרב באתר הפתיע וכיום מדובר בכלי לכל דבר שהציבור עושה בו שימוש.



עודכן ב: 18/05/2009