אתם עומדים לפני רכישה של רכב ומבקשים להפנות את הרכב לבדיקה של מכון פרטי שמוכר לכם או שמעתם עליו. המכון בודק את הרכב ובסוף הוא רושם מספר ליקויים שנמצאו ברכב אבל לא כאלו שבאמת יכולים להשפיע על מהות הקניה שלכם, לפחות כך אתם סבורים באותו מעמד.

 

לאחר הרכישה ובזמן השימוש ברכב אתם מגלים שהרכב, לא בדיוק מתפקד כמו שנחזה להיות בדו"ח שהוציא המכון, והמידע שהחסיר המכון מתגלה לכם בחלוף תקופה.

 

בפסק דין שניתן בעניין תא"מ 17985-03-13 קבעה השופטת, כי מכון הבדיקה התרשל בעריכת דו"ח הבדיקה באופן שלא ציין לרוכש תקלה משמעותית שנמצאה בראש המנוע, לא ציין את הממצא ביחס לחום המנוע שעולה או יורד בצורה דרסטית ולא ציין כל הערה אחרת שהיה בה כדי להביא לידיעת התובע לשקול את שיקוליו בטרם הקנייה וקבע באופן מפורש, כי המכון התרשל ולכן עליו לפצות את התובע.

 

מה עושים?

 

אז במקרה שחוויתם סוג כזה של מקרה – פנו לרועי לוי משרד עורכי דין והוא יוכל לבדוק אם המקרה שלכם מתאים ומספיק מבוסס כדי להוכיח, באופן מקצועי ובאמצעות חוות דעת מומחה, שאכן המכון התרשל במילוי תפקידו ותוכלו לתבוע אותו בגין הנזקים.

 

מדוע משרד עו"ד רועי לוי?

 

עו"ד רועי לוי הנו עו"ד שעוסק בתחום הנזיקין כבר 15 שנים ובעל ניסיון עתיר ורב ביותר בניהול תביעות בבית המשפט בתחום. עו"ד רועי לוי יודע לנתח את המצב המשפטי ולהביא בפניכם את חוות דעתו המשפטית והמקצועית האם גם במקרה שלכם, המכון התרשל ועליו לפצות אתכם במלוא הנזקים שנגרמו לכם.