רועי לוי משרד עורכי דין

רועי לוי משרד עורכי דין

אח"י אילת 8 , קריית חיים (אזור הצפון)

רועי לוי משרד עורכי דין הינו משרד בוטיק, יוקרתי ומוביל - המספק שירותים משפטיים בתחומי המשפט האזרחי ובעיקר בתחום הנזיקין והביטוח ועל בסיס שירות אישי (בלבד)

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

חייגו 053-6246902
על המשרד

בן 42 נשוי ואב לשניים, שירת כלוחם ומפקד ביחידת "שמשון" וסיים את שירותו במילואים בהצלחה רבה ולאחר שהשתתף במלחמות השונות.

 

בעל תואר B.L.L מן הפקולטה למשפטים משנת .2008 בשנת 2009. במסגרתו זו התמקצע בניסוח כתיבה משפטית, ניתוח תיקים מורכבים וניסיון זה העניק לעו"ד לוי יתרון והזדמנות להבין כיצד משפיע ניהול ההליך, מנקודת מבטו של השופט.

 

משנת 2009 החל לכהן כחבר בלשכת עוה"ד ועבד בפירמות הטובות בארץ וביניהם משרד "תגר" ולאחר מכן במשרד "ויסגלס אלמגור" אותו הקים עו"ד דב ויסגלס ששימש בעברו כראש לשכת ראש הממשלה בתקופת כהונתו של רוה"מ אריאל שרון.

 

בשנת 2010 המשיך דרכו המקצועית במשרד "תבור ושות'" ועם השנים הפך לשותף וניהל את מחלקת הגוף וחבויות הרכוש. עו"ד לוי ייצג בערכאות השונות וניהל אלפי תיקים רבים תוך התמקצעות בתחום הנזיקין, הביטוח, בתחום המסחרי והליטיגציה ובתוך כך ייצג את חברות הביטוח והתאגידים הגדולים ומנגד את הלקוחות הפרטיים אל מול הרשויות והתאגידים הממשלתיים.

 

בשנת 2023 בחר עו"ד לוי להקים משרד עצמאי שיוביל את לקוחותיו באופן מקצועי ובנאמנות את לקוחותיו באופן מקצועי ובנאמנות עד להצלחתם באופן של מקסום המטרות ובמהירות האפשרית.

 

המשרד מלווה את הלקוח מהייעוץ הראשוני ועד קבלת הפיצויים בסוף ההליך. יחס אישי עם הרבה ידע וסבלנות.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • תביעות ביטוח ונזקי רכושתביעות ביטוח ונזקי רכוש

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאמרים מאת רועי לוי משרד עורכי דין
רועי לוי משרד עורכי דין
פניה ישירה אל רועי לוי משרד עורכי דין

למעלה