לקוח שהגיע אל משרדנו עם חובות בסך של כ-3 מיליון שקלים ובהליך של פשיטת רגל, בשעה טובה צפוי לצאת להפטר ולסיים עם כל חובותיו, לאחר תשלומים חודשיים המסתכמים לסך של 200,000 שקלים בלבד!


לפני כשנתיים הגיע אל משרדנו אדם יעקב (שם בדוי בשל חיסיון). יעקב נקלע לחובות רבים בסך של כ-3 מיליון שקלים, נפתחו כנגדו תיקים רבים בהוצאה לפועל וכמובן שבעקבות פתיחת התיקים הנ"ל, החלו לפעול כנגדו בהליכים שונים ובין היתר בהטלת עיקולים על חשבונות הבנק, באופן שלא אפשר לו לכלכל את עצמו ואת משפחתו ופגם בהתנהלותו הבסיסית ביום יום וכמו כן בעסק אותו מנהל.


לאחר שיעקב סיפר לנו כי אין לו טענות כנגד החוב ופשוט נקלע לחובות בתום לב, כפי שקורה פעמים לאנשי עסקים רבים אחרים, התאמנו לו את ההליך שהכי נכון בעבורו, הליך של פשיטת רגל.


כיצד הליך פשיטת הרגל מעניק הגנה לחייב ומאפשר לו לחזור לחיים תקינים?


לאחר שמשרדנו פתח בהליכי פשיטת רגל והוגשה בשם החייב בקשה לצו כינוס (תחילתו של הליך פשיטת רגל), צו הכינוס אושר והוטל על יעקב לשלם עבור החובות תשלומים חודשיים בסך 1,000 שקלים ותשלומים אלה יצטברו בקופת הכינוס.


לאור צו הכינוס, יעקב נכנס תחת ההגנה של ההליך, הכוללת בי היתר את ביטול ההליכים שהופעלו כנגדו ועל כן, חזרה לחיים תקינים ונורמאליים נטולי עיקולים ודאגות מיותרות. חשוב לציין כי יעקב המשיך לנהל את בית העסק שלו כרגיל והכול בכפוף לשקיפות מול הכונס הרשמי ובית המשפט בעניין הכנסות והוצאות.


כך אפשר להצליח לצאת מהחובות ולפתוח דף חדש


לאחר פחות משנתיים התקיים דיון בבית המשפט המחוזי (נובמבר 2016). מלכתחילה נקבע הדיון לצורך הכרזתו של יעקב כפושט רגל אולם לאור ייצוג מקצועי ויעיל של משרדנו המוכר עם המטריה המשפטית בתחום זה ויודע כיצד לנהוג במקרים מעין אלה, כבר בדיון הראשון הצליח לסגור עבור יעקב הסדר לסיום כל חובותיו.


בהתאם להסדר, בנוסף לכספים שהצטברו בקופת הכינוס (21,000 שקלים), יעקב ישלם 180,000 שקלים בפריסה ל-70 תשלומים ולאחר מכן יצא להפטר הפותר אותו מכל חובותיו אחת ולתמיד!


מאדם עם עיקולים, הגבלות וחובות של 3 מיליון שקלים, הנתון בלחצים אדירים ואינו מסוגל לנהל את חייו בצורה תקינה, בקרוב יהפוך יעקב לאדם חופשי ללא כל חוב וזה לאחר ששילם 200,000 שקלים בלבד על חשבון החובות!


הסיפור של יעקב אינו יחיד במינו והינו דוגמא אחת מיני רבות לאנשים שנקלעו לחובות ולאור ייצוג משפטי נכון הצליחו לצאת מהחובות בצורה יעילה ומהירה.


תחום העיסוק העיקרי במשרדנו הינו הוצאה לפועל ופשיטות רגל, ואנו בעצם מתאימים לכל חייב את ההליך שהכי נכון עבורו לסיום חובותיו בדרך היעילה ביותר, בהתאם לנסיבות ובהתאם ללקוח.

 

מאת: עו"ד אמי שחר


שחר & שחר משרד עו"ד