מאת: עו"ד אורי דלאל

 

הנפגעת החליקה ביציאה מסאונה בחדר גושר בשל רצפה רטובה וחלקה ועקב נגרמה לה חבלה בברך וקרע של הרצועה. בעקבות החבלה, סבלה הנפגעת, בין היתר מחוסר יציבות של הברך, הגבלה ביישור הברך, קושי לעשות מאמצים פיזיים, הפסדים רבים של ימי עבודה, טיפולים רפואיים ועוד.

 

משרדנו (משרד עורכי דין ניצן מרום ושות') הגיש תביעת נזיקין כנגד חדר הכושר וחברת הניקיון שהיתה אחראית על הניקיון במקום. במסגרת התביעה נטען כי לא היו אמצעים למניעת החלקה במקום חרף הסיכון להחלקה, לא היה שילוט המזהיר מפניה החלקה או מפני רצפה רטובה ועוד.

 

התביעה הסתיימה בפשרה (אשר קיבלה תוקף של פסק דין) במסגרתה שילמו הנתבעים סך של 165,000 ₪.

 

במקומות רבים, עשויה להיות סכנה של החלקה עקב רצפה רטובה, בין אם מדובר במקומות עבודה (כמו: מוסכים, מטבחים ועוד) ובין אם מדובר במקומות המזמינים אליהם את הציבור הרחב (כגון: בתי מלון ובתי הארחה, מסעדות, מועדוני פנאי ועוד).

 

באותם מקומות על בעלי המקום ו/או המחזיק בהם קיימת החובה למנוע את הסכנה בין אם בדרך של סילוק המפגע ובין אם בדרך של אזהרה מפני סכנת החלקה, הכל תלוי נסיבות ומידת הסיכון לפגיעה.

 

אם נפגעת כתוצאה מהחלקה או נפילה מומלץ לפנות לעורך דין לצורך בדיקת זכויותיך.

 

עו"ד אורי דלאל בעל ניסיון רב בייצוג נפגעים אשר נגרמו להם נזקי גוף קשים עקב תאונות שונות או רשלנות רפואית ומימוש זכויות מול ביטוח לאומי.
 


עודכן ב: 14/05/2012