שלום לשואל,
הסוגיות שאתה מעלה בשאלותיך הינן מתחום דיני הנזיקין ולא מתחום דיני התעבורה.
1- הנזק לרכוש ישולם ע"י חברת הביטוח של הנהגת (במידה והיא תודה באשמה) מאחר והיא להערכתך מכוסה בפוליסת ביטוח מקיף(או לפחות צד ג').
2- פיצוי לנזק הגופני נתבע מחברת הביטוח של אחיינך.
3- ישנה חשיבות רבה בפינוי/ההגעה לטיפול רפואי תכוף לקרות התאונה.(כדי למנוע טענות שיהוי ו/או ניתוק קשר סיבתי) , עם זאת ישנם מקרים שהכאבים מופעים רק כיממה או יותר לאחר קרות הנזק. בכל מקרה המלצתי לפנות היום למיון/לקבלת טיפול רפואי.
4- המלצתי כי תביעה לפיצוי גוף תוגש ע"י עו"ד מאחר וישנו תמיד פער בין הצעה לאדם מן השורה לעומת הצעה לעו"ד.
(אני אומר זאת מניסיון מאחר שבחלק קטן מן המקרים, נהגים פונים אלי אחרי שקיבלו הצעה לסילוק מחב' הביטוח ולכן אני רואה במכתבי חברות הביטוח אילו סכומים מגוחכים מוצעים להם, ביחס לגובה הנזק).
לכל להבהרה או ייעוץ ספציפי אתה יכול לפנות אלי ישירות [משרדי מפורסם באתר זה בקטגוריית עו"ד לתעבורה].
בברכה,
מנהל פורום תעבורה ומרב"ד,
דורון ויגלר, עו"ד
* התשובות בפורום אינן מהוות תחליף לייעוץ משפטי, והעושה בהן שימוש עושה זאת על אחריותו בלבד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: חנה דוד- משרד עו"ד 055-4532798
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר