שלום רב, הטיסה שלנו לברלין הוקדמה אך לא קיבלנו עדכון על שעת הטיסה ובעקגבות כך פספסנו את הטיסה ונאצלנו לרכוש כרטיסים חדשים. האם מגיע לנו החזר על הכרטיסים או פיצוי? האם סוכנות הנסיעות מחוייבת לעדכן אותנו על שינוי מועד הטיסה לטיסה החדשה?
שלום רב. ככל וחברת התעופה הודיעה לסוכנות על הקדמת הטיסה, והסוכנות התרשלה בכך שלא הודיעה לכם, נראה כי יש מקום לדרוש מהסוכנות פיצוי והחזר. אולם אם חב" התעופה לא תוכיח שהודיעה לסוכנות אזי, יש לדרוש זאת מחב' התעופה בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אוהד, בוודאי שיש לך סיבה להתעקש, על אף המצב הביטחוני. לחברת התעופה יש אחריות כלפיך. יש לך לא מעט מה לעשות למען האמת. אתה יכול ליצור עמי קשר טלפוני ממש כאן דרך הכרטיס שלי. אשמח להסביר ולסייע לך. ...
המשך תשובה