
טסתי הלוך וחזור לסין בחברת "אוקרינהאייר" האוקראינית. בחזרה לארץ מזוודתי לא הגיעה. בתחילה נאמר לי (ע"י פקידים בשדה התעופה המייצגים כמה חברות תעופה) שאני צריכה להמתין 21 יום, ואז אוכל להגיש תביעה. לאחר 21 יום, בקשתי אישור שלהם לזאת שלא קיבלתי את המזוודה כדי שאוכל לתבוע מהביטוח שלי פיצוי. אז נאמר לי שעלי להמתין 6 חודשים , כדי לוודא שאכן המזוודה לא נמצאה. האם הנוהל הזה תקין? מה אני יכולה לעשות? תודה רבה , אסתי
שלום רב. לא מכיר נוהל/הוראת חוק שמורה על המתנה של חצי שנה. בנוגע לאישור על אי קבלת המזוודה, היית אמורה לקבל דו"ח כזה בשדה התעופה. במידה וקיבלת אותו, עליך לצטרף אותו לתביעתך בצירוף כרטיס טיסה, ולדרוש החזר הן מחברת התעופה והן מחברת הביטוח (ככל וכמובן ועשית ביטוח כבודה).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי שרון, בוודאי שיש לכם מה לעשות, ככל הנראה אתם זכאים למספר סוגים של פיצויים. במידה וזה עדיין רלוונטי אתם מוזמנים לפנות אליי לשיחת ייעוץ ללא התחייבות באהבה. ניתן להתקשר אליי ממש כאן דרך הכרטיס שלי. ...
המשך תשובה