שלום, רציתי לשאול על נהג שחנה באמצע הכביש וחסם את הכביש למעבר, כשעברתי לידו היתה פגיעה של המראה הצדדית ונסעתי במהירות ממש נמוכה וזה קיפל לו את המראה החוצה. הוא חתך אותי יצא מהאוטו והתחיל לצעוק. הוא צילם את מספר הרכב, התקשר ואמר שהוא מגיש תלונה במשטרה על פגיעה בכנף השמאלי שבכלל לא קרתה.. הפגיעה היתה שם לפני וגם תלונה על תקיפה שבכלל לא היתה. יש משהו שעלי לדעת או לעשות?? תודה מראש
שלום רב, השאלה הראשונית היא האם נעצרת, או שמה המשכת בנסיעה. אי מסירת פרטים הינה עבירה לכשעצמה. כל מעורבות בתאונה מחייבת מסירת פרטים ללא קשר לשאלת אחריות או "עוצמת" התאונה. שאלת מיקום הפגיעה היא שאלה לדיון אזרחי בגובה נזק. פחות מעניינת את המשטרה אלא אם יש בה כדי להשפיע על אופי האישום או הטיעון העובדתי. במקרה כזה פחות רלוונטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונן שלום רב, ראשית יש לקבל את חומר החקירה ולברר אם יש בסיס לטענותיך. ככל ואכן קיים בסיס ראייתי לטענותך ובפרט לטעות במדידה, בזיהוי הרכב או העדר תמרור, ואולי גם ישנם כשלים ובעיות נוספות בראיות, ...
המשך תשובה