שבוע טוב אני שכיר ועצמאי,חייב בהגשת דוח שנתי הכנסתע כשכיר מסתכמת ב 60K וכעצמאי כ2K האם אני מגיש דוח מקוון או דוח "נייר" ומה הסכומים שנדרשיים בהגשת דוח מקוון תודה
השאלה שאתה מעלה נוגעת לתחום ראיית חשבון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ככלל לפי החוק ברגיל , מעסיק מחויב להביא בפני העובד החדש שקיבלו לעבודה הודעה מפורטת בכתב על תנאי ופרטי השכר שלו כולל תנאים סוציאליים וכיוצ"ב . מסירת הודעה זו היא חובה אקטיבית של המעסיק, ואינה ...
המשך תשובה