שלום אני התחלתי לעבוד בחברת כוח אדם כגרפיקאית (עובדת קבלן ) לפני 6 חודשים (טרם חלפו 6 חודשים) האם אני זכאית לקבל פנסיה וממתי ?
הגר שלום
לפי הדין, אם לא היה לך ביטוח פנסיוני לפני תחילת עבודתך בחברת כוח האדם, את תהיי זכאית לביטוח פנסיוני, החל מהחודש השביעי להעסקתך (כלומר לאחר 6 חודשי העסקה) , לצורך המשך מסירת פרטים נוספים וקבלת יעוץ הנך מוזמנת אפוא לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רותי שלום נכון חתימה על סעיף 14 מחייבת מעסיק לשחרר כספי הפיצויים לא משנה עקב פיטורים או התפטרות , הנך מוזמנת בעניין זה להסתייע בעו"ד הנך מוזמנת לפנות למשרדנו בעניין זה לקבלת סיוע והמשך יעוץ בטלפון ...
המשך תשובה