שלום אני התחלתי לעבוד בחברת כוח אדם כגרפיקאית (עובדת קבלן ) לפני 6 חודשים (טרם חלפו 6 חודשים) האם אני זכאית לקבל פנסיה וממתי ?
הגר שלום
לפי הדין, אם לא היה לך ביטוח פנסיוני לפני תחילת עבודתך בחברת כוח האדם, את תהיי זכאית לביטוח פנסיוני, החל מהחודש השביעי להעסקתך (כלומר לאחר 6 חודשי העסקה) , לצורך המשך מסירת פרטים נוספים וקבלת יעוץ הנך מוזמנת אפוא לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב אם הבנתי נכון אביך אמור לעזוב עבודתו עקב נסיבות בריאותיות. במקרה זה ניתן לעיתים לראות בו כמתפטר כדין מפוטר. חשוב שלפני שאביך חותם על כל הסכם, שעו"ד מטעמכם יבחן את תנאי הסכם הוויתור ויבחן שא...
המשך תשובה