שלום הבת שלי עבדה כשכירה בחברה 8 שנים ופוטרה לפני חודשיים החלה לעבוד כפרילנסרית היא לא מרוצה מהמעסיקה , שוקלת לתבוע את המעסיקה השאלה היא האם יש הבדל בין תביעה של פרילנסר לבין תביעה של עובד שכיר? אודה לקבלת מענה
שושי שלום
כן, עובדים שכירים יחולו עליהם חוקי העבודה עם זאת פרילנסרים אינם נחשבים לעובדים שכירים ולכן זכויותיהם וההגנות החוקיות החלות עליהם שונות ומקורן מהוראות ההסכם עם זאת, בתי הדין לעבודה עשויים לטפל בתביעות של פרילנסרים בהקשרים מסוימים. הנך מוזמנת לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת ייעוץ וסיוע בטל : 053-9428571
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מיכל שלום ההתייחסות אל הפרילנסר כאל עובד לא תלויה דווקא בהגדרת מעמדו כפרילנסר, אלא במערכת היחסים בפועל, בינו לבין המעסיק או לבין הארגון. גם אם נקבע בחוזה שלא קיימים יחסי עובד מעסיק בין הצדדים, ובהתא...
המשך תשובה