דיירי הבניין בו אני מתגוררת מעוניינים לעשות תמא 38. אני בעלת גג פרטי בבניין האם אפשר מבחינה חוקית להכריח אותי לוותר על רכושי לטובת שיפוץ הבניין תודה מראש
שלום רב,
תמ"א 38 הינה ניצול זכויות ששיכות לכלל בעלי הדירות בבניין.
העובדה שברשותך גג פרטי תאלץ את היזם להעניק לך דירה עם גג אחרת ללא הסכמתך לא יהיה ניתן ליישם את הפרויקט
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
משרד עורכי דין גיא פרבמן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אתם צריכים להבין יחד עם מפקח הבניה ועוה"ד שלכם מה עומק הבעיה. אם זו בעיה שגרום לקריסת הפרוייקט כלכלית כדאי להיערך לזה. לא להקל ראש בזה בטח לא בתמ"א חיזוק שהוא מסוכן יותר כלכלית....
המשך תשובה