אישתי ירשה 2 דירות במשותף עם אחיה. כל אחד מחצית מכל דירה.. הההורים שנפטרו ,לא מכרו נכס מקרקעין לפחות 20 שנה. שאלתי,בתרחיש בו מחליטים למכור את הדירות ,האם פטור ממס שבח יחול על דירה אחת או שתים ?
אם להורים המורישים לא היה פטור, לא ניתן להשתמש בפטור שלהם. אין מידע לגבי זכאות היורשים לפטור ולכן לא ניתן להשיב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב אין קשר בין השאלה ובין מיסוי מקרקעין. ממליץ לשאול את השאלה בפורום מכתבי התראה / ליטיגציה. בברכה, אושר אלקיים, עו"ד ...
המשך תשובה