כלתי ירשה רבע דירה בשנת 2014 ורוצה יחד עם היורשים האחרים למכור אותה.הדירה נקנתה לפני 20 שנה על ידי המוריש. יש לה דירה אחרת על שמה . לא מכרה דירה לעולם. האם חייבת במס ? האם יהיה חישוב לינארי מרגע קניית הדירה על ידי המוריש ? תודה. אפי
מכירת 1/4 חייבת במס שבח אם למוריש לא היה פטור. החישוב הינו לינארי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי היקר שלום רב. שאלה מעניינת ומורכבת שנוגעת לצומת שבין דיני הירושה, חוק הנאמנויות וחוק מיסוי מקרקעין. בגדול, הורשה אינה מכירה לעניין מס שבח ומס רכישה – זה נקודת ההתחלה. אבל המבנה שתיארת מוסיף ...
המשך תשובה