מוכר בן 55 ללא הכנסות ב 4 השנים האחרונות שוקל למכור מגרש בו נאמר לו שהשבח הריאלי יהיה כ 1.6 מליון והשבח האינפלציוני כ 160,000 ש"ח(המגרש משנת 1969). אפשר גם למכור את המגרש בהתאם להוראת שעה עם הקלה ממס שבח (כי הוא עומד בקריטריונים). 1. האם עדיף לשלם מס שבח לפי הוראת השעה או לפרוס אחורה ל-4 שנים כשאין הכנסות? 2. האם ניתן לשלב בין ה-2 : ז"א לפרוס ל4 שנים את השבח עפ"י הוראת השעה?
לא אוכל להשיב ללא בדיקת מלוא המסמכים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב איריס מיסוי התא המשפחתי הוא נושא סבוך במיוחד שמחייב בדיקה פרטנית של כלל היבטי המיסוי בטרם ייעוץ. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה