במידה ויש דירה על שמי ואני רוצה לבנות בית נוסף ( כלומר לרכוש קרקע מהמנהל ולבנות בית ) האם גם במצב זה חייבים במס רכוש ? תודה
יערה שלום, בכותרת שאלת על מס רכישה ובשאלה עצמה שאלת על מס רכוש - אז מס רכוש אין אבל מס רכישה בגין רכישת קרקע לבנייה בהחלט יש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. מס רכישה במקרה של דירה ראשונה הוא מדורג. במקרה שלך, מס הרכישה המוערך הוא 35,538 ש"ח. אם את עומדת בפני העסקה, נשמח לייצג וללוות אותך בתהליך ולסייע בנושאים נוספים! בהצלחה, עו"ד א...
המשך תשובה