שלום, ברשותי שתי דירות,אחת נקנתה לפני הרבה שנים והשנייה לפני שנתיים. אני מעוניין למכור אחת מהן או את שתיהן לצורך מעבר לדירה יקרה יותר. מה עדיף מבחינת כדאיות מס - למכור את שתיהן או למכור אחת ולחכות זמן מסויים ואז למכור את השנייה או אלטרנטיבה אחרת...? תודה
אין בשאלתך מספיק נתונים. חשוב לדעת מתי קנית כל אחת מהדירות, מה היה מחיר הרכישה ומה הוא השווי היום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי היקר שלום רב. שאלה מעניינת ומורכבת שנוגעת לצומת שבין דיני הירושה, חוק הנאמנויות וחוק מיסוי מקרקעין. בגדול, הורשה אינה מכירה לעניין מס שבח ומס רכישה – זה נקודת ההתחלה. אבל המבנה שתיארת מוסיף ...
המשך תשובה