קיבלנו מפתח לדירה בפברואר 2019 ואנחנו מעוניינים למכור את הדירה מבלי לשלם מס שבח. השאלה שלי היא באיזה תאריך נרשם תאריך המכירה של הדירה. ברגע שהדיירים שיקנו מאיתנו יקבלו את המפתח או בחתימה על חוזה? אני שואלת כדי לדעת שאכן עברו 18 חודשים מהרגע שאנחנו קיבלנו את המפתח תודה
חתימת החוזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נטע במקרה של בניה עצמית בדרך כלל מסתמכים על טופס 4 לצורך הוכחה שהושלמה הבנייה. במקרים חריגים, בהם יש אכלוס בטרם קבלת טופס 4, ניתן לערוך דיווח ולערוך מכתב נלווה המסביר את הסיטואציה ולצרף ...
המשך תשובה