רכשתי דירה שנייה מקבלן. שילמתי מס רכישה כאילו מדובר בדירה ראשונה. לבסוף החלטתי לא למכור את דירתי הראשונה. את הדירה מהקבלן אקבל בחודש 8/2020 1. מתי התאריך המאוחר ביותר בו אני צריך לשלם את מס הרכישה? 2. האם על מס הרכישה של דירה שנייה יש הצמדה וריבית (להזכיר שילמתי עם הרכישה מס רכישה כאילו מדובר בדירה יחידה).
18 חודשים ממועד הרכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאלה שלום רב. היות ויש זכויות בניה נוספות, יש לשלם היטל השבחה בעת מימוש הזכויות, ועל כן עשוי לחול מס שבח. לעניין הסכמת השכנים - עצם ההסכמה לא מחייב תשלום מס שבח, אבל יש לבחון זאת בהתאם למסמכי ...
המשך תשובה